Розважально – пошукова гра
«Шукачі
скарбів»
Мета:
створити ситуацію колективної співпраці, взаємодопомоги, успіху; активізувати
пізнавальну та винахідницьку діяльність дітей; формувати вміння долати
перешкоди, за допомогою розуму знаходити правильні рішення життєвих
ситуацій; виховувати повагу до товаришів, вміння звертатися за допомогою та
самим допомагати іншим.
Гра проводиться на шкільному подвір’ї в останній день
оздоровчого майданчика.
Ведуча: Вітаю
вас, любі діти. Чи мріяв хтось із вас опинитися в загадковій країні та поринути
в захоплюючі пригоди, пов’язані з пошуком скарбу? Пропоную вам
уявити, що ми з вами – шукачі скарбів і знаходимося в чудесній країні Скарбляндії.
На нас чекають
загадки, секрети, випробовування, підказки. Ми не будемо змагатися, хто перший.
Перемогу здобудемо лише завдяки злагодженій роботі всієї команди шукачів.
Наше завдання
– знайти скарб піратів. Але спершу потрібно пройти випробування, потім – знайти ключ, лише завдяки ключеві ми знайдемо
скарб. Пересуватися ми будемо від станції до станції на «Чарівному потязі».
Пригадаймо правила безпеки .
Зупинка 1
«Загадкова»
Відгадайте
загадку і дізнаєтеся, у кого отримаєте завдання.
Підказка 1
Букварі і читанки, парти в три ряди.
Наша
перша ___________ в серці назавжди.
Завдання
Розгадайте 10 загадок, всі
відгадки принести мені, тоді отримаєте наступну підказку.
1.
На кущ, а з листочками; не сорочка, а зшита; не людина, а навчає.
2.
Не гавкає, не кусає, а в будинок не пускає.
3.
Два кінці, два кільця, посередині - цвях.
4.
Як не бий, він не заплаче,
Тільки сам завзято скаче.
5.
Я порою дощовою,
Наче дах над головою.
При собі мене тримають,
А як дощ пройде –
складають.
6.
Хто зубів багато має,
Та нікого не кусає?
7.
Книги читають, а грамоти не знають.
Своїх очей не мають, а
бачити світ допомагають.
8.
Як подивишся на нього,
Бачиш в нім себе самого
Отаким, яким буваєш,
Що це, друже? Відгадаєш?
9.
Сиджу верхи, не знаю - на кому, знайомого зустріну - зіскочу,
привітаю.
10.
Тисни
кнопку — не баян.
Говорить — не рація.
Але летить за океан
Будь-яка інформація.
Підказка 2
Стоять серед двору залізні стовпи.
Заплутані в них незвичайні ходи.
Щоб вихід у цім
лабіринті знайти,
Треба гуртом
«змійкою» пройти.
Чи
здогадалися, куди далі потрібно вирушити?
Зупинка 2 «Лабіринт»
Завдання: пройти лабіринт «змійкою»
Підказка 3
Ну, а ми завжди у парі
Стоїмо навпроти.
І не люблять пустувати
на полі ….(ворота)
Чи здогадалися, куди далі
потрібно вирушити?
Зупинка
3 «Футбольна»
Завдання: кожному забити гол.
Підказка 4
Колись давно машини ми взували.
Потерлися, постаріли і в землю нас вкопали. Скати)
Чи здогадалися, куди далі
потрібно вирушити?
Зупинка
4 «Переправа»
Завдання: всім «перейти» через «болото» по скатах.
Підказка 5
Мої родичі в магазинах живуть,
В них люди покупки складають.
З моєю ріднею по ягоди йдуть,
грибочки у лісі збирають.
А я на гриби не годжуся,
зате висоти не боюся.
Згори я на всіх
поглядаю,
У мене м’ячем
попадають.
Чи здогадалися, куди далі
потрібно вирушити?
Зупинка
5 «Баскетбольна»
Завдання: кожному по 1 кидку в кошик.
За 5 влучних кидків
– 5 наступних підказок (даю тим, хто попав, вони утворюють свої команди і
шукають людину з наступною підказкою)
Зупинка
6 «Детективна»
1-ша
Я із книгами
дружу,
Древню мудрість бережу.
Відгадайте, хто я, діти,
Я вам букву підкажу.
2-га
Я з комп’ютером
дружу.
Вас навчу, все покажу
Відгадайте, хто я, діти,
Я вам букву підкажу.
3-тя
Зі смачненьким я дружу.
Всі рецепти бережу.
Відгадайте, хто я, діти,
Я вам букву підкажу.
4-та
Я зі школою дружу,
І керую, й бережу.
Відгадайте, хто я, діти,
Я вам букву підкажу.
5-та
Зі здоров’ям
я дружу.
Як не хворіти, підкажу.
Відгадайте, хто я, діти,
Я вам букву підкажу.Завдання: відгадати, про яку країну
йдеться, тоді отримаєте частину ключа та літеру-підказку.
Всі зібрані частинки утворюють слово-ключ. Це підказка місця, де
заховано скарб.
(Париж)
1.
Автор казок «Червона Шапочка», «Кіт у чоботях»,
«Попелюшка»?
З якої він країни?
2.
В якій країні знаходиться
Ейфелева вежа?
3.
Королевою якої країни стала донька Ярослава Мудрого Анна?
4.
Яка країна є столицею моди?
5.
В якій країні відбувалися події романа Александра Дюма «Три мушкете́ри» ?
Діти складають (склеюють) пазл ключа та утворюють слово
(Париж)
-
Це підказка. Що саме вам підказало це слово? Які у вас виникли асоціації? Чи здогадалися, де
саме знаходиться скарб?
-
До нашого Помічнянського Парижу, станції Європейський
сквер ми «поїдемо» потягом. Та
спочатку пригадаємо правила безпеки і культури поведінки.
-
Займіть свої місця! Рушаймо!
Діти шукають скарб у парку біля Ейфелевої вежі, порівну
ділять, фотографуються на згадку, діляться враженнями.
Підсумки.
Додаток до розважально – пошукової гри «Шукачі скарбів»
ФОТО ДНЯ
Розважально-пошукова гра "Шукачі скарбів"
Зустріч з інженером з охорони праці ВП ПЧ-12 Богун Т. Ю
Інтерв'ю "Які будуть роботи в майбутньому"
Немає коментарів:
Дописати коментар