19.06.17

14 день

Розважально – пошукова гра   
«Шукачі скарбів»
Мета: створити ситуацію колективної співпраці, взаємодопомоги, успіху; активізувати пізнавальну та винахідницьку діяльність дітей; формувати вміння  долати  перешкоди, за допомогою розуму знаходити правильні рішення життєвих ситуацій; виховувати повагу до товаришів, вміння звертатися за допомогою та самим допомагати іншим.
Гра проводиться на шкільному подвір’ї в останній день оздоровчого майданчика.
Ведуча: Вітаю вас, любі діти. Чи мріяв хтось із вас опинитися в загадковій країні та поринути в захоплюючі пригоди, повязані  з пошуком скарбу? Пропоную вам уявити, що ми з вами – шукачі скарбів і знаходимося в чудесній  країні Скарбляндії.
На нас чекають загадки, секрети, випробовування, підказки. Ми не будемо змагатися, хто перший. Перемогу здобудемо лише завдяки злагодженій роботі всієї команди шукачів.
Наше завдання – знайти скарб піратів. Але спершу потрібно пройти випробування, потім –  знайти ключ, лише завдяки ключеві ми знайдемо скарб. Пересуватися ми будемо від станції до станції на «Чарівному потязі». Пригадаймо правила безпеки .
Займіть свої місця! Рушаймо!
Зупинка   1 «Загадкова»
Відгадайте загадку і дізнаєтеся, у кого отримаєте завдання.
Підказка 1
Букварі і читанки, парти в три ряди.
Наша перша  ___________ в серці назавжди.
Завдання 
Розгадайте 10 загадок, всі відгадки принести мені, тоді отримаєте наступну підказку.
1.                На кущ, а з листочками; не сорочка, а зшита; не людина, а навчає.
2.                Не гавкає, не кусає, а в будинок не пускає.
3.                Два кінці, два кільця, посередині - цвях.
4.                Як не бий, він не заплаче,
Тільки сам завзято скаче.
5.                Я порою дощовою,
Наче дах над головою.
При собі мене тримають,
А як дощ пройде – складають.
6.                Хто зубів багато має,
Та нікого не кусає?
7.                Книги читають, а грамоти не знають.
Своїх очей не мають, а бачити світ допомагають.
8.                Як подивишся на нього,
Бачиш в нім себе самого
Отаким, яким буваєш,
Що це, друже? Відгадаєш?
9.                Сиджу верхи, не знаю - на кому, знайомого зустріну - зіскочу, привітаю.
10.           Тисни кнопку — не баян.
Говорить — не рація.
Але летить за океан
Будь-яка інформація.

Підказка 2
Стоять серед двору залізні стовпи.
Заплутані в них незвичайні ходи.
Щоб вихід у цім  лабіринті   знайти,
Треба гуртом  «змійкою» пройти.
Чи здогадалися, куди далі потрібно вирушити?

Зупинка 2 «Лабіринт»
Завдання: пройти лабіринт «змійкою»

Підказка 3
Ну, а ми завжди у парі
Стоїмо навпроти.
І не люблять пустувати
на полі ….(ворота)
Чи здогадалися, куди далі потрібно вирушити?

Зупинка 3 «Футбольна»

Завдання: кожному забити гол.

Підказка 4
Колись давно машини ми взували.
Потерлися, постаріли і в землю нас вкопали. Скати)
Чи здогадалися, куди далі потрібно вирушити?

Зупинка 4 «Переправа»

Завдання: всім «перейти» через «болото» по скатах.

Підказка 5
Мої родичі в магазинах живуть,
В них люди покупки складають.
З моєю ріднею по ягоди йдуть,
грибочки у лісі збирають.
А я на гриби не годжуся,
зате висоти не боюся.
Згори  я на всіх поглядаю,
У мене мячем попадають.
Чи здогадалися, куди далі потрібно вирушити?

Зупинка 5  «Баскетбольна»

Завдання: кожному по 1 кидку в кошик.

За 5  влучних кидків – 5 наступних підказок (даю тим, хто попав, вони утворюють свої команди і шукають людину з наступною підказкою)

Зупинка 6  «Детективна»
1-ша
 Я із книгами дружу,
Древню мудрість бережу.
Відгадайте, хто я, діти,
Я вам букву підкажу.
2-га
Я з компютером дружу.
Вас навчу, все покажу
Відгадайте, хто я, діти,
Я вам букву підкажу.
3-тя
Зі смачненьким я дружу.
Всі рецепти бережу.
Відгадайте, хто я, діти,
Я вам букву підкажу.
4-та
Я зі школою дружу,
І керую, й бережу.
Відгадайте, хто я, діти,
Я вам букву підкажу.
5-та
Зі здоровям я дружу.
Як не хворіти, підкажу.
Відгадайте, хто я, діти,
Я вам букву підкажу.Завдання: відгадати, про яку країну йдеться, тоді отримаєте частину ключа та літеру-підказку.
Всі зібрані частинки  утворюють слово-ключ. Це підказка місця, де заховано скарб.
(Париж)

1.                Автор казок «Червона Шапочка», «Кіт у чоботях», «Попелюшка»?
З якої він країни?
2.                В якій країні знаходиться  Ейфелева вежа?
3.                Королевою якої країни стала донька  Ярослава Мудрого Анна?
4.                Яка країна є столицею моди?
5.                В якій країні відбувалися події романа  Александра Дюма «Три мушкете́ри» ?

Діти складають (склеюють) пазл ключа та утворюють слово (Париж)
-                     Це підказка. Що саме вам підказало це слово? Які  у вас виникли асоціації? Чи здогадалися, де саме знаходиться скарб?
-                     До нашого Помічнянського Парижу, станції  Європейський  сквер ми «поїдемо»  потягом. Та спочатку пригадаємо правила безпеки і культури поведінки.
-                     Займіть свої місця! Рушаймо!
Діти шукають скарб у парку біля Ейфелевої вежі, порівну ділять, фотографуються на згадку, діляться враженнями.
Підсумки.


Додаток до розважально – пошукової гри   «Шукачі скарбів»


ФОТО ДНЯ
Розважально-пошукова гра "Шукачі скарбів"

Зустріч з інженером з охорони праці ВП ПЧ-12 Богун Т. Ю


Інтерв'ю "Які будуть роботи в майбутньому"














Немає коментарів: